Αποτελεσματική Τιμολόγηση  - Στρατηγική & Τακτικές για Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Πολύ συχνά η τιμολόγηση αντιμετωπίζεται ως «τακτικό» πρόβλημα χρηματοοικονομικής ανάλυσης ή διοίκησης πωλήσεων. Στην πραγματικότητα, όμως, πρόκειται για ζήτημα «στρατηγικό» που απαιτεί το συντονισμό πολλών λειτουργικών περιοχών μιας επιχείρησης, καθώς όλο το marketing επικεντρώνεται, τελικά, στις αποφάσεις τιμολόγησης. ...

Επισκέψεις και άλλα!

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 35 guests

συνολικά μας έχουν επισκεφθεί...

2883851

Προβολές σελίδων

Σήμερα
Χθές
597
485

Η IP σας είναι: 3.234.221.67