-
Επισκέψεις: 35
Video -Youtube
-
Επισκέψεις: 39
-
Επισκέψεις: 49
-
Επισκέψεις: 41
-
Επισκέψεις: 43
-
Επισκέψεις: 43
-
Επισκέψεις: 36
Συμμετείχαν στην Επιχείρηση ¨ΝΙΚΗ - Kathimerini
-
Επισκέψεις: 31
Ανακοινώθηκαν από την Ε.Μ.Ε. τα αποτελέσματα του 78ου Πανελληνίου Μαθητικού Διαγωνισμού (Π.Μ.Δ.) στα Μαθηματικά «Ο ΘΑΛΗΣ»,
που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017.
-
Επισκέψεις: 35
Η μελέτη και η υλοποίησή του θα γίνουν στο πλαίσιο των σχεδίων που έχουν ενταχθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθητών των ΕΠΑΛ Ηρακλείου για το σχολικό έτος 2013- 2014.
Ένα υβριδικό αυτοκίνητο πόλης που θα χρησιμοποιεί ως αποκλειστικό καύσιμο το υδρογόνο, αναμένεται να κατασκευάσουν οι μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου. Η μελέτη και η υλοποίησή του θα γίνουν στο πλαίσιο των σχεδίων που έχουν ενταχθεί στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθητών των ΕΠΑΛ Ηρακλείου για το σχολικό έτος 2013- 2014.
Με αφορμή αυτή την προσπάθεια, ο διευθυντής του 6ου ΕΠΑΛ, Κωνσταντίνος Αρχοντάκης και ο καθηγητής Μανώλης Καγιαμπάκης, συναντήθηκαν σήμερα με τον δήμαρχο Ηρακλείου, Γιάννη Κουράκη και ζήτησαν τη στήριξη του δήμου.
Ο κ. Κουράκης τόνισε ότι η δημοτική Αρχή στηρίζει τις πρωτοβουλίες, ειδικά των νέων ανθρώπων, και θα βοηθήσει την προσπάθεια του 6ου ΕΠΑΛ. Επίσης, ανέφερε ότι ο δήμος Ηρακλείου, πρωτοπορώντας, προωθεί προγράμματα νέων τεχνολογιών σε συνεργασία με το μαθητικό δυναμικό των επαγγελματικών λυκείων όπως αναφέρει το kathimerini, με στόχο την ανάδειξη καινοτόμων δράσεων που θα έχουν ως γνώμονα την εξοικονόμηση ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος.
Ο κ. Αρχοντάκης και ο κ. Καγιαμπάκης ανέφεραν ότι έως το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς το υβριδικό αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο και, όπως ενημέρωσαν τον δήμαρχο, θα το παραχωρήσουν στον δήμο για τις υπηρεσιακές ανάγκες του.
Σύμφωνα με τους καθηγητές, στο υβριδικό αυτοκίνητο μελετάται να τοποθετηθεί μία κυψέλη καυσίμου με την αντίστοιχη συστοιχία φιαλιδίων υβριδίων μετάλλων κατάλληλης χωρητικότητας, ώστε να τροφοδοτεί τον κινητήρα του απευθείας με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ θα φορτίζει και τις μπαταρίες. Προσδόκιμο αποτέλεσμα, κατά τους ίδιους, είναι το όχημα να διαθέτει πλήρη αυτονομία κινητικότητας.
-
Επισκέψεις: 35
-
Επισκέψεις: 35
Ακαδημαϊκό έτος 2010-2011
Επιβλέπουσα πέντε διπλωματικών εργασιών σε μεταπτυχιακό επίπεδο στα πλαίσια της θεματικής ενότητας
«Εισαγωγή στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον» του Ε.Α.Π.
Καταγραφή των Αντιλήψεων και Γνώσεων των Επαγγελματιών Ηλεκτρολόγων Εγκαταστατών του Νομού Ηρακλείουγια τις Φωτοβολταϊκές Εφαρμογές
(Καγιαμπάκης Εμμανουήλ)
Αναφορά στη σελίδα 16
-
Επισκέψεις: 32
Ανακοινώθηκε σήμερα Παρασκευή 28/7 η λίστα τοποθέτησης των νέων Διευθυντών Γυμνασίων Λυκείων στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας. Οι νέοι διευθυντές καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία τις 1/8/2017 έως και τις 30/7/2020 . Ειδικά στα Γυμνάσια και Λύκεια της Μεσαράς τοποθετούνται οι παρακάτω:
ΕΠΑΛ Αρκαλοχωρίου , Καγιαμπάκης Εμμανουήλ
Λύκειο Αρκαλοχωρίου , Μανταράς Αθανάσιος
Γυμνάσιο Αρκαλοχωρίου , Στειακάκης Κων/νος
ΕΠΑΛ Μοιρών , Αρβανιτάκης Ιωάννης
-
Επισκέψεις: 38
-
Επισκέψεις: 32
-
Επισκέψεις: 33
Αεροσκάφος «Νίκη 7», μετά την προσγείωση στη Λευκωσία, ώρα 02.30, 22 Ιουλίου 1974
Η ομάδα πού γύρισε πίσω στο αεροπλάνο αποτελείτο από τον Δημητρό, τον Μπένο κατ τούς στρατιώτες Μακρυποδάκη και Μπικάκη. Φτάνοντας στα δύο μέτρα απόσταση, μπόρεσαν να δουν το σκοτεινό όγκο του ακινητοποιημένου Νοράτλας πού ακόμη έβγαζε καπνούς αν και οι φωνές τον τραυματία ακούγονταν σε μεγαλύτερη απόσταση. Ο Δημητρός είχε σκεφτεί να πάρει κάποιο από τα όπλα των τραυματισμένων καταδρομέων έτσι που να μη νιώθει άοπλος και απροστάτευτος. Ανέβηκε πρώτος στο αεροπλάνο και με τη βοήθεια του φακού που του είχε δώσει ο Καγιαμπάκης έριξε τη δέσμη προς το εσωτερικό της ατράκτου και το αίμα του πάγωσε μέσα στις φλέβες.
Δεν είχε νιώσει το φόβο όση ώρα τους χτυπούσαν τα αντιαεροπορικά, δεν είχε νιώσει τον τρόμο όταν τους χτύπησαν τους κινητήρες και την άτρακτο, δεν είχε νιώσει τον πανικό όταν η θανατική τους καταδίκη ήταν υπογεγραμμένη και βέβαιη.
Αλλά αντικρίζοντας τη λίμνη του αίματος πάνω στα σανίδια της ατράκτου τα ένιωσε όλα μαζί. Και φόβο και τρόμο και πανικό. Η επιθυμία του για να πάρει κάποιο όπλο του έφυγε μονομιάς. Δεν μπορούσε να πατήσει πάνω στο αίμα των παιδιών που είχε φέρει μέχρι την Κύπρο. Το θεώρησε σαν να πατούσε πάνω σε τάφους ιερούς και άγιους.
Γύρισε τη δέσμη τον φακού προς το μέρος των καθισμάτων και είδε τα ακινητοποιημένα σώματα δύο καταδρομέων, όπου το αίμα είχε πλημμυρίσει τόσο τα ρούχα τους, όσο και το χώρο γύρω από τα καθίσματά τους. Και οι δύο έδειχναν νεκροί.
Λίγο πιο μπροστά ήταν το σώμα του παιδιού που βογγούσε συνέχεια και ήταν και αυτός πλημμυρισμένος στο αίμα. Ο φακός γλίστρησε από τα χέρια του και βγήκε έξω από το αεροπλάνο συντετριμμένος.
Ιωάννη Δ. Κακολύρη, Οι πολεμιστές τον ουρανού, σελ. 222
-
Επισκέψεις: 32
-
Επισκέψεις: 30
Γ’ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
73.ΙΩΑΝΝΗΣ Ε. ΚΑΓΙΑΜΠΑΚΗΣ ...........Άριστα 19 και 4/13
-
Επισκέψεις: 29
-
Επισκέψεις: 31
Αγαπητό Cretalive,
Στις αρχές Ιουνίου βρέθηκα στο Επαγγελματικό Λύκειο Αρκαλοχωρίου έχοντας αμφιβολίες για την απόφασή μου να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου παρακολουθώντας τα μαθήματα του τομέα της Γεωπονίας.
Κατά την είσοδό μου στον προαύλιο χώρο συνάντησα έναν κύριο, ο οποίος φρόντιζε τον κήπο του σχολείου. Μερικές ημέρες νωρίτερα τον είχα δει στις κερκίδες του συγκροτήματος να πραγματοποιεί εργασίες. Ήταν η 2η φορά που τον συναντούσα και έχοντας ακούσει από γονείς κολακευτικά σχόλια για τη δραστηριότητά του, σκέφτηκα ότι ίσως ήταν ο Διευθυντής του Σχολείου κ. Καγιαμπάκης Εμμανουήλ. Υπήρξε βέβαια και επόμενη επίσκεψη ώστε να οριστικοποιήσω την εγγραφή μου, παρατηρώντας τον εξαίρετο κ. Διευθυντή να διορθώνει την πόρτα μιας αίθουσας του ισογείου.
Έτσι, συνειδητοποίησα ότι είχα απέναντί μου μία ισχυρή προσωπικότητα που αξίζει να προβληθεί και να δοθούν τα εύσημα για την συμβολή του στην αναμόρφωση του σχολείου και πολύ περισσότερο την εκπαίδευση των μαθητών. Δεν χρειάστηκαν παρά μόνο λίγες εβδομάδες ώστε να σχηματίσω ξεκάθαρη γνώμη για το πάθος του και την αφοσίωσή του, όχι μόνον στις αρμοδιότητες που έχει αναλάβει, αλλά ξεπερνώντας τις προσδοκίες και τα τετριμμένα δίνει καθημερινά το παράδειγμα σε μαθητές και συναδέλφους του.
Αξιοσημείωτη είναι και η συμπεριφορά του απέναντι στη μαθητική κοινότητα. Βρίσκεται δίπλα στους μαθητές με αυστηρότητα που κρύβει αγάπη και ανησυχία για την πορεία τους μετά το πέρας των σχολικών τους σπουδών. Οι παρεμβάσεις του εμπεριέχουν χαρακτήρα νουθεσίας, ενώ ταυτόχρονα δεν λησμονεί τον ρόλο του, που τον έχει μετασχηματίσει σε έναν ρόλο πολυμήχανου εκπαιδευτικού με εμπειρία και γνώση, αντλώντας στοιχεία από το αντικείμενο σπουδών του και από τη ζωή.
Είναι ο ίδιος άνθρωπος που τον Σεπτέμβιο του 2014 είχε παρουσιάσει με τους μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ Ηρακλείου το 1ο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με καύσιμο υδρογόνου. Δυστυχώς, ούτε η Περιφέρεια, ούτε οι Δημοτικές Αρχές αξιοποιούν το ανθρώπινο δυναμικό της χώρας, στοιχείο όπως λεν στο επιχειρείν, είναι δύσκολο ν’ αντιγραφεί. Έτσι, αποδυναμώνουμε τέτοιες μονάδες που είναι φωτεινό παράδειγμα για τους νέους, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν πηγή έμπνευσης για το μέλλον. Σε μία εποχή που οι θεσμοί έχουν απαξιωθεί, υπάρχουν άνθρωποι με παιδεία, όπως ο κ. Καγιαμπάκης Εμμανουήλ, που διευθύνει ως μαέστρος μία οργανωμένη ορχήστρα καθηγητών, με μοναδικό στόχο την εκπαίδευση των μαθητών και τη διαμόρφωση του χαρακτήρα τους, ώστε ν’ ανταποκριθούν στις επερχόμενες προκλήσεις της επαγγελματικής και όχι μόνο ζωής.
Ο κ. Καγιαμπάκης αποτελεί κεφάλαιο για τη σχολική μας μονάδα και με λύπη μου πληροφορήθηκα ότι με το πέρας της χρονιάς θα δοκιμάσει κάτι διαφορετικό εκπλήσσοντας ευχάριστα τους νέους του συνεργάτες.
Έτσι συμβαίνει, τα καλά πράγματα κρατούν λίγο. Είναι μία παρουσία που θα μείνει ανεξίτηλη στον χρόνο. Παρά τα εμπόδια, οικονομικά και μη, κατόρθωσε με σκληρή δουλειά ν’ αλλάξει τον χώρο του σχολείου και να τον αναδείξει. Ελπίζω ο Δήμος ν’ αντιληφθεί τη συμβολή του και να τον τιμήσει αναλόγως. Εύχομαι ν’ αλλάξει γνώμη και να συνεχίσει να βρίσκεται ανάμεσά μας. Εάν πάλι επιμείνει, οι ευχές των μαθητών και τον γονέων τους θα τον συνοδεύουν σε κάθε του νέα προσπάθεια στον χώρο της εκπαίδευσης.
Κύριε Καγιαμπάκη, εκ μέρους όλων των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου Αρκαλοχωρίου, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την πολύτιμη συμβολή σας!
Μάνος Κοκκινέλης
Manos Kokkinelis
MSc Business Econ. Finance & Banking (University of Portsmouth)_
Bachelor in Business (Nottingham Trent University)
Bachelor in Computer Science (in progress) (Hellenic Open University)
-
Επισκέψεις: 33
-
Επισκέψεις: 29